اعزام ۲۸۹ اتوبوس از خراسان رضوی برای شرکت زائران در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) کیفیت هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز «پاک» است (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) تغییر ساعت آغازبه‌کار دستگاه‌های اجرایی مشهد و خراسان‌رضوی از سه‌شنبه (۱۵ خرداد ۱۴۰۳) اجرای پروژه تعریض پل شهید باهنر در محور جاده سرخس - مشهد تدوین «مدل جریان‌سازی اجتماعی» برای رسیدگی به معضل طلاق| ظرفیت‌های مختلف برای کنش‌گری اجتماعی بسیج می‌شوند عدالت فضایی، زمینه‌سازِ رسیدنِ شهروندان به توسعه فردی هوای کلانشهر ۵ منطقه مشهد امروز پاک است (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) پیگیری دغدغه شهروندان مشهدی درباره بوی بد استخر بوستان کوهسنگی زمان بهره‌برداری از ایستگاه مترو باب الجواد (ع) مشهد اعلام شد+اینفوگرافی شهروند خبرنگار | درخواست قطع درختان خشک شده چنار در بولوار فرهنگ مشهد + پاسخ شهروند خبرنگار | درخواست افزودن اتوبوس در مسیر روزبازارهای محدوده جاهدشهر و الهیه مشهد + پاسخ جمیله علم‌الهدی در دانشگاه فردوسی مشهد: شهید آیت‌الله رئیسی نمونه و مصداق عینی جمهوریت اسلامی بود پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی پروژه بولوار قمربنی هاشم (ع) و زیر گذر شهید هریری در مشهد اعزام کاروان بسیج شهرداری مشهد به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) یاد «آتشبار ضدطیاره»| ناشنیده‌هایی از تاریخچه فلکه «ضِد» در خیابان امام رضا(ع) مشهد مترو مشهد روز دوشنبه (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) رایگان است سرویس‌دهی رایگان اتوبوس‌رانی مشهد در روز رحلت حضرت امام‌خمینی‌(ره) و روز دحوالارض اعمال‌قانون یک‌ هزار و ۳۶۵ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۳۸ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ۵۳ درصد حریق‌ها در مشهد منشأ برقی دارد ترافیک سنگین پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

نظارت ویژه کمیته ارزیابی بر قیمت‌ها در دهه پایانی صفر| دست سودجویان را کوتاه خواهیم کرد

  • کد خبر: ۱۸۳۴۸۵
  • ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹
نظارت ویژه کمیته ارزیابی بر قیمت‌ها در دهه پایانی صفر| دست سودجویان را کوتاه خواهیم کرد
سرپرست بازرسی استانداری خراسان رضوی گفت: نظارت بر قیمت‌ها به صورت محسوس و نامحسوس در دهه آخر صفر صورت می‌گیرد.

محسن نجات در گفتگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: کمیته ارزیابی عملکرد نقش نظارتی دارد که این کار را با گروه کار ویژه عملیاتی که شامل اتحادیه ها، اصناف و دستگاه‌های اجرایی و نیرو‌های قرارگاه مردمی شهید شوشتری است و نزدیک به ۱۰۰۰ نفر در آن ساماندهی شدند انجام می‌دهد.

نجات بیان کرد: قرار است به هر یک از ناظران سهم داده شود تا به صورت منظم بازرسی‌ها صورت گیرد و تا کنون برنامه جامع مشخص عملیاتی نظارتی برای سربازرس‌ها طراحی شده است که به صورت روزانه گزارش‌های آن‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی تاکید کرد: قیمت خدمات، یکی از عمده مواردی که موجب نارضایتی‌های مردم است که نظارت بر آن مورد تاکید استاندار است و در این خصوص با اداره کل صمت وارد حوزه عملیاتی شدیم تا نظارت دقیقی به صورت محسوس و نامحسوس بر قیمت گذاری‌ها و بازار داشته باشیم.

نجات افزود: به دنبال این هستیم تا با هسته نظارتی عالی و بسیج امکانات مردمی در دهه آخر صفر، بعد نظارتی را پررنگ‌تر کنیم. طبق بررسی‌های صورت گرفته نظارت دقیق و عملیاتی به خوبی صورت گرفته و تا کنون کمترین نارضایتی را از سوی مردم شاهد بودیم.

سرپرست بازرسی استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: یک بسته جامع نظارتی عالی در سطح استان داریم که به طور ویژه در حوزه ارزاق بر قیمت‌ها نظارت می‌کند. امسال سعی می‌کنیم بر قیمت‌ها به طور ویژه نظارت دقیقی در کمیته ارزیابی عملکرد استانداری داشته باشیم تا کام مردم شیرین شود و فشار مضاعفی بخاطر سودجویی‌ها بر آن‌ها وارد نشود.

محسن نجات تاکید کرد: نگاه ما این است که چتر نظارتی را به طور ویژه در تمامی حوزه‌ها بگسترانیم و اجازه نخواهیم داد سودجویان از فرصت حضور زائران در دهه پایانی صفر سو استفاده کنند. زائران و مجاوران می‌توانند جهت گزارش‌های خود نسبت به تخلفات با شماره ۳۷۰۴۵ به صورت شبانه روزی تماس بگیرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->